.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یالثارات: مشائی را دستگیر كنید

نشریه یالثارات الحسین در آخرین شماره با تیتر یک كردن "مشائی را دستگیر كنید"، به تحلیل فراماسون بودن مشائی و جریان انحرافی پرداخت.

در گزارش این هفته‌نامه به نقل از حجت الاسلام قاسم روان‌بخش آمده است: مبانی فراماسونری در سخنان مشایی موج می‌زند.

بنابراین، مشایی شخص بسیار خطرناكی است كه مشمول هشدار آیت‌الله مصباح‌یزدی مبنی بر خطر ظهور یک فرقه جدید می‌شود كه حتی خطر آن در رده فرقه علی محمد باب است. چرا كه بحث مطرح شده توسط وی مبنی بر مدیریت مستقیم امام زمان‌(عج) است و این به معنی نفی ولایت فقیه و ارتباط مستقیم با شخص امام‌ زمان(عج) است.

اما یک نگرانی كه وجود دارد این است كه در آ‌ینده رئیس‌جمهور خدمات دولت خدمتگزار را منتسب به شخص مشایی كند و پس از آن تحت حمایت‌های خارجی كه انجام خواهد گرفت شاهد آثار شوم و نامیمون آن باشیم.

به گفته وی ارتباط و رفت و آمدهای مشكوک وی در شرق و غرب عالم باید توسط نیروهای امنیتی زیر نظر گرفته شود و انساد و مدارک آن جمع‌آوری شود تا خطری كه نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌كند را دفع كنند.

در همین رابطه جواد كریمی نماینده مجلس نیز گفت: دستگیری‌های اخیر در راستای هشدار آیت‌الله مصباح است. قطعا دستگیری‌های اخیر براساس شواهد مستند كه برپایه مراقبت‌های امنیتی به دست آمده انجام شده است. آنچه مسلم است مامورین امنیتی با اشراف به شواهد غیرقابل انكار در مقطع زمانی فعلی كه بسیار هم حساس است دست به یک سلسله دستگیری از افراد منتسب به جریان انحرافی زدند و فرصت فعالیت بیشتر از این گروه گرفته شد. بنابراین بازداشت‌های اخیر قطعا در راستای هشدار آیت‌الله مصباح است لذا افرادی هم كه در آینده‌ای نزدیک دستگیر خواهند شد در ادامه همین فرآیند و بر پایه اطلاعات دقیق و غیرقابل انكار در چنگ مامورین امنیتی خواهند افتاد.

مشایی بذل و بخشش‌هایی در شهرستان‌ها داشته كه بر نیروهای امنیتی پوشیده نیست. لذا باید اثبات شود كه توزیع پول و ارتباطات وی با آن سوی مرزها در چه راستایی بوده و چطور دولتی كه برای مبارزه با فساد تشكیل شد شخصی وجود دارد كه پول‌های كلانی در اختیار دارد و به واسطه آن اقدام به تشكیل شورای راهبردی برای فتح مجلس كرده است.

بنابراین، نیروهای امنیتی باید هر چه‌ سریع‌تر اقدام به دستگیر این شخص كنند چرا كه این مطالبه عمومی ملت ایران است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 ارديبهشت 1390
"جواد كریمی نماینده مجلس نیز گفت: دستگیری‌های اخیر در راستای هشدار آیت‌الله مصباح است. قطعا دستگیری‌های اخیر براساس شواهد مستند كه برپایه مراقبت‌های امنیتی به دست آمده انجام شده است. آنچه مسلم است مامورین امنیتی با اشراف به شواهد غیرقابل انكار در مقطع زمانی فعلی كه بسیار هم حساس است دست به یک سلسله دستگیری از افراد منتسب به جریان انحرافی زدند و فرصت فعالیت بیشتر از این گروه گرفته شد." مگه دستگیریها نباید بر اساس مدرک وتوسط قوه قضاییه باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.